Zgodność produktów i usług
Cloud Technologies z RODO

Z

25 maja 2018 zaczęło obowiązywać Unijne Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (RODO), które zastąpiło dotychczasowe przepisy o ochronie danych osobowych.

RODO ma na celu unifikację i doprecyzowanie prawa ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej oraz zwiększenie uprawnień osób, których dane dotyczą.

Cloud Technologies, do której należy jedna z największych na świecie hurtowni danych, przetwarzająca miliardy profili internautów z 200 rynków świata, przykłada szczególną uwagę do kwestii ochrony danych osobowych. Dlatego dane, które oferujemy na naszej platformie DMP OnAudience.com są przetawrzane w zgodzie z obowiązującymi przepisami związanymi z ochroną danych osobowych (m.in. RODO, czy amerykańskie CCPA).

Zbieranie oraz pseudonimizacja danych
przez Cloud Technologies

Z
100100101010101110101110101010101010110101011000
Pozyskujemy surowe dane
Cloud Technologies pozyskuje surowe dane, jak np. pliki Cookies czy identyfikatory użytkowników - Advertising ID. Zwracamy szczególną uwagę na źródła pozyskiwanych danych (wydawcy, sieci reklamowe, firmy badawcze itp.), dlatego współpracuje wyłącznie z partnerami, którzy przestrzegają wszystkich obowiązujących zasad dotyczących prywatności danych.
Informacje są poddawane procesowi pseudonimizacji
Informacje te są przechowywane i przetwarzane na platformie DMP (Data Management Platform) - OnAudience.com. Dane dostępne na platformie są poddawane procesowi pseudonimizacji. Aby chronić prywatność użytkowników firma stosuje losowy, alfanumeryczny identyfikator dla każdego urządzenia, na temat którego przetwarza dane.
DMP
Przetwarzamy dane w zgodzie z regulacjami prawnymi
Ochrona danych osobowych jest dla nas priorytetem. Partnerzy korzystający z oferowanych przez nas danych mają pewność, że cyfrowe informacje, które udostępniamy są zgodne z wymogami RODO.

W jakim celu używane są dane z naszej hurtowni?

W

Dane gromadzone i przetwarzane przez Cloud Technologies na platformie OnAudience umożliwiają marketerom targetowanie kampanii reklamowych w Internecie oraz rozbudowywanie rozwiązań wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji i systemów klasy Business Intelligence.

Dotarcie do właściwej grupy użytkowników jest kluczowe dla efektywności kampanii reklamowej. Dlatego wysokiej jakości dane przetwarzane w zgodzie z regulacjami prawnymi są tak istotnym elementem w marketingu cyfrowym.

Cloud Technologies wykorzystuje zaawansowaną analitykę Big Data, aby dostarczać wysokiej jakości produkty i usługi dla branży internetowej, jednocześnie spełniając wszystkie regulacje prawne dotyczące prywatności internautów.

Jakie działania podjęliśmy w związku z RODO?

J

Bezpieczeństwo internautów i ochrona danych to dla nas kwestie o strategicznym znaczeniu. Działalność Cloud Technologies od początku związana jest z danymi i ich ochrona zawsze była dla nas priorytetem, dlatego też od dawna mamy wdrożone restrykcyjne procedury wewnętrzne dotyczące ochrony danych.

Cloud Technologies podjęła szereg działań mających przygotować firmę do wymogów RODO.

Dokładna analiza obszarów wewnątrz firmy, na które wpływa GDPR
Wdrożenie wymaganych zmian w naszych wewnętrznych procesach i procedurach
Analiza prawna platformy DMP OnAudience.com przeprowadzona przez kancelarię prawną EY Law
Analiza prawna obecnego modelu działania OnAudience.com oraz możliwości jakie świadczone usługi dają partnerom biznesowym
Analiza operacyjna
Wdrożenie procedur wewnętrznych mających na celu ochronę danych osobowych

Działalność zgodna z RODO

D
Kancelaria prawna EY Law przeprowadziła analizę prawną produktów i usług dostępnych na platformie OnAudience.com pod kątem wymogów RODO.

Ochrona prywatności danych

O
  • pseudonimizujemy przetwarzane dane, używając losowego identyfikatora alfanumerycznego
  • jesteśmy partnerem projektu Transparency & Consent Framework IAB Europe 2.0
  • zbieramy i przetwarzamy dane pochodzące z urządzeń
  • nie pozyskujemy informacji pozwalających na identyfikację osoby, np. imion, nazwisk, adresów (w tym adresów e-mail), numerów telefonów itp.
  • spełniamy międzynarodowe standardy określone przez IAB
  • stosujemy mechanizm rezygnacji Opt-Out
  • respektujemy założenia technologii Do-Not-Track stosowanej w przeglądarkach internetowych
  • zgodność produktów i usług dostępnych na platformie OnAudience.com z RODO została potwierdzona analizami prawnymi