Analizujemy i monetyzujemy
dane z 200
rynków świata

Przetwarzamy 4,5 miliarda aktywności online dziennie

P

Stworzyliśmy autorską technologię Data Management Platform służącą do zbierania i przetwarzania danych o Internautach z całego świata. Nasze dane wykorzystywane są głównie do precyzyjnego targetowania kampanii reklamowych online, analizy biznesowej i w celu nauki narzędzi opartych o algorytmy AI.

Jesteśmy notowani na Głównym Rynku GPW.

Dostarczamy wysokiej jakości dane dla cyfrowej gospodarki

D

Jesteśmy jednym z największych graczy na globalnym rynku danych. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości danych o użytkownikach internetu oraz tworzenie innowacyjnych produktów i usług technologicznych opartych o dane.

Działamy w oparciu o unikalny
i skalowalny model biznesowy

D

Gromadzimy dane i wykorzystujemy algorytmy sztucznej inteligencji do wydobywania istotnych informacji o Internautach.
Maszyny zbierają pojedyncze rekordy dotyczące użytkowników i na ich podstawie tworzą profile monetyzowane w biznesie i marketingu.

Nasze dane pochodzą z miliardów urządzeń z całego świata połączonych z internetem

W naszej autorskiej platformie DMP (Data Management Platform) gromadzimy surowe dane o aktywności użytkowników Internetu na podstawie ich cyfrowych identyfikatorów, a następnie je profilujemy. 

Zbieramy dane głównie z komputerów (desktop, laptop), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety) i urządzeń CTV (umożliwiających streamowanie treści wideo na ekrania telewizora). Chronimy prywatność użytkowników i przetwarzamy dane w zgodzie z regulacjami prawnymi.

Analizujemy surowe dane i zmieniamy je w profile Internautów

Nasze algorytmy machine learning analizują dane i przekształcają je w profile użytkowników Internetu. Dane grupują w kategorie i segmenty określające m.in. zainteresowania, czy intencje zakupowe. Liczba profili reprezentuje liczbę urządzeń połączonych z Siecią, a nie realnych użytkowników.

Monetyzujemy dane głównie w reklamie internetowej

Przetworzone dane są sprzedawane głównie  odbiorcom z rynków USA i Europy Zachodniej z branży marketingu online, która wykorzystuje dane do precyzyjnego targetowania kampanii oraz firmom stosującym narzędzia oparte o algorytmy sztucznej inteligencji i rozwiązania Business Intelligence.

Skąd pozyskujemy dane?

S
Dane przetwarzamy wykorzystując autorską technologię - Data Management Platform, która działa pod marką OnAudience. Technologia umożliwia gromadzenie danych z wielu różnych źródeł oraz ich analizę dzięki wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji.

Dane o internautach pozyskujemy z różnych źródeł, m.in.: kampanii reklamowych, pośrednictwa w zakupie mediów oraz od zewnętrznych dostawców danych. Wszystkie cyfrowe informacje trafiają na naszą platformę DMP, gdzie są analizowane i integrowane. W ten sposób tworzymy profile użytkowników wykorzystywane do targetowania reklam.

Głównym nabywcą danych jest branża marketingu cyfrowego. Nasze dane kupują również firmy, które korzystają z narzędzi opartych o algorytmy sztucznej inteligencji oraz rozwiązań klasy Business Intelligence i potrzebują danych do prowadzenia dokładniejszych analiz i odkrywania szczegółowych profili ich klientów.
Kampanie reklamowe Pośrednictwo w zakupie mediów Partnerzy - dostawcy danych AD DMP

Jakie rozwiązania oparte
o dane oferujemy?

J
Dane wykorzystywane w reklamie online i do nauki narzędzi AI

Posiadamy jedną z największych na świecie hurtowni danych o Internautach. Przetwarzamy w niej ponad 50 miliardów profili internautów. Gromadzone dane oferujemy naszym klientom w formie surowej - czyste informacje gotowe do obróbki przez firmowe zespoły badaczy danych, oraz w formie gotowych segmentów - specjalnie przygotowanych grup klientów, np. osób zainteresowanych samochodami osobowymi. Segmenty stosowane są głównie do precyzyjnego targetowania kampanii online oraz do nauki narzędzi wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji.

Autorska technologia do integracji i zarządzania danymi

Pod marką OnAudience stworzyliśmy autorską technologię Data Management Platform służącą do integracji i zarządzania danymi o użytkownikach Internetu. Platforma umożliwia firmom i agencjom gromadzenie danych z wielu źródeł, tworzenie profili klientów online, analizę ich zachowania i budowę segmentów użytkowników, do których można docierać ze spersonalizowanym przekazem reklamowym.

DMP

Cloud Technologies w liczbach

C
200+
rynków
50+
mld profili
internautów
60+
osób w zespole
12
lat dynamicznego
wzrostu
6
spółek w grupie
kapitałowej
101010111101010100100101010
4,5+
mld analizowanych
aktywności dziennie

Media o nas

M

O rozwiązaniach stworzonych przez grupę Cloud Technologies piszą polskie i zagraniczne media. Nasi eksperci aktywnie komentują najważniejsze wydarzenia branżowe oraz rynkowe trendy.

Dołącz do naszego zespołu i rozwiń
skrzydła na rynku Big Data!