OnAudience jest częścią grupy Cloud Technologies, jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie!
Dostarczamy dane do targetowania reklamy internetowej, zasilając kampanie największych marek na świecie. Nasze dane służą również do nauki narzędzi wykorzystujących algorytmy AI. Stworzyliśmy autorską chmurę danych, w której przetwarzamy informacje o 5 mld użytkowników z ponad 200 rynków świata. Prowadzimy działalność przede wszystkim w USA i w krajach Europy Zachodniej. Nasze biura są zlokalizowane w Warszawie oraz w Londynie.
Grupa Cloud Technologies jest notowana na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Codzienne zadania
- Zarządzanie pracą zespołu analityków, planowanie pracy, monitorowanie postępów.
- Ustalanie priorytetów oraz odpowiednie alokowanie zasobów.
- Wspieranie rozwoju kompetencji członków zespołu, mentoring, szkolenia oraz wdrażanie najlepszych praktyk w dziedzinie analizowania i zarządzania danymi.
- Współtworzenie nowych rozwiązań biznesowych wraz z wewnętrznym zespołem sprzedażowym oraz zespołem programistów.
- Bycie pomostem między biznesem a technologią, pośrednikiem między zespołem technologicznym a biznesowymi klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Przekładanie możliwości technicznych na język biznesu i szukanie technicznych rozwiązań na wyzwania, przed którymi stoją nasi klienci i partnerzy.
- Branie udziału w budowaniu wizerunku firmy jako profesjonalnego partnera i doradcy w biznesie związanym z szeroko pojętym big data i digital marketingiem.
Czego oczekujemy?
- Doświadczenia w pracy nad rozwojem produktów technologicznych/IT.
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych z umiejętnością przekazywania złożonych koncepcji technicznych interesariuszom nietechnicznym.
- Umiejętność zarządzania realizacją wielu projektów jednocześnie.
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem analitycznym lub naukowym.
- Praktycznej umiejętności kierowania i mentorowania zespołem.
- Silnych umiejętności analitycznych, popartych doświadczeniem w analizie danych (z wykorzystaniem takich narzędzi, jak Python, Pandas, GNU R lub podobnych oraz obsługa uniwersalnych formatów danych, takich jak JSON, XML, CSV).
- Osoby zorientowanej na cel, otwartej na codzienne wyzwania.
- Myślenia nieszablonowego, otwartego umysłu pełnego pomysłów na tworzenie nowych rozwiązań (będziesz odpowiadać za tworzenie wielu innowacyjnych rozwiązań z zakresu mediów, marketingu internetowego i ogólnego użycia danych w skali globalnej).
- Entuzjasty lubiącego analizować dane.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego (poziom C1)
- Mile widziane doświadczenie w branży reklamy internetowej lub digital marketingu.
Na co możesz u nas liczyć?
- Realny wpływ na środowisko w którym pracujesz.
- Samodzielny wybór metod i sposobów realizacji działania aby uzyskać oczekiwany efekt, przy jednoczesnym wsparciu doświadczonych managerów.
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń w dynamicznej i nowocześnie zarządzanej firmie o płaskiej strukturze.
- Pracę w doświadczonym zespole, który kreuje swobodną atmosferę, sprzyjającą innowacjom i rozwojowi.
- Pracę hybrydową - 4 dni biurowe, 1 zdalny.
- Świetną atmosferę w zespole.
- Spotkania integracyjne i dużo uśmiechu przy wspólnych śniadaniach serwowanych codziennie dla wszystkich Pracowników.
- Benefity: opieka medyczna, karta sportowa.
- Pracę na nowoczesnych narzędziach Apple.